كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)

كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جبرئیل 3 بار آمد!

إنّ جبرئیل علیه السلام هبط إلیّ مراراً ثلاثاً یأمرنی عن السّلام ربّی و هوالسّلام أن أقوم فی هذاالمشهد. جبرئیل علیه السلام سه بار بر من نازل شد و سلام پروردگار را به من ابلاغ نمود و پروردگار نامش سلام است و مرا مأمور نمود که در این محل قیام کنم و آنچه را وحی شده به شما ابلاغ نمایم.

غدیر پیامبر صلی الله علیه و آله

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در این خطبه تصریح می فرمایند که از جبرئیل خواستند که خداوند ایشان را از بیان این موضوع معاف فرمایند! به راستی چرا پیامبر صلی الله علیه و آله

چنین درخواستی دارند؟! ...

و سألت جبرئیل علیه السلام أن یستعفی لی عن تبلیغ ذلک إلیکم أیّها النّاس؛ ای مردم من از جبرئیل علیه السلام درخواست نمودم که خداوند مرا از ابلاغ این امر معاف فرماید!

خود حضرت صلی الله علیه وآله در ادامه توضیح این درخواست را می فرمایند:

«لعلمی بقله المتّقین و کثره المنافقین و إدغال الاثمین و حیل المستهزئین بالاسلام الذین وصفم الله تعالی فی کتابه بأنّهم: (یقولون بالسنتهم مالیس فی قلوبهم و یحسبونه هیّتاً و هو عندالله عظیم) و کثره أذاهم لی غیر مرّه حتی تمّونی اذناً و زعموا أنّی کذلک لکثره ملازمیه إیّای و إقبالی علیه. حتّی انزل الله عزّ و جلّ فی ذلک: (و فهم الذین یؤذون النبی و یقولون هو اذن مل اذن خیر لکم یؤمن بالله و یؤمن للمومنین؛ برای آنکه می دانم پرهیزگاران کم هستند و منافقان بسیارند و فسادانگیزان گنه کار که به اسلام حیله و استهزاء می کنند بی شمارند و خداوند تبارک و تعالی در قرآن آنها را معرفی می فرماید که «آنچه با زبان می گویند به آن ایمان ندارند و گمان می کنند که این کار کوچکی است در حالی که در پیشگاه خداوند بسیار بزرگ می باشد.» (اشاره به آیه ی 11 سوره ی فتح و آیه ی 15 سوره ی نور)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 13 آبان 1391برچسب:پیامبر صلی الله علیه و آله منافقان را می شناخت! , ] [ 7:24 ] [ اكبر احمدي ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 467
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 489
بازدید ماه : 1468
بازدید کل : 162754
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك