كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)

كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تا حالا شده روی خودت قیمت بذاری ؟ روی خوبی هات كه چقدر می ارزن ؟ روی پاكی وجودت ؟ روی گوهر انسانیتت ؟ روی چشمهایی كه ارزش دیدن هر كی رو نداره؟ روی قلبی كه ارزش تپیدن برای هر آدمی رو نداره ؟ روی صورت زیبات كه دوست داره فقط مال صاحبش باشه اما  گاهی اوقات با کوتاهی ما آدما مال همه میشه و اصلاً تعلقی به صاحبش نداره ؟

خیلی وقتا میشه که ما آدما جواهرای وجودمون رو تو دستمون می گیریم و فریاد می زنیم : آی آدما ببینید ما رو كه چقدر زیباییم ، چه خوشكل می درخشیم ، الماسایی كه سراسر وجودمون رو گرفته ، رو با هر نیت و هر فکری ببینید !

اگه یه کم دقت کنیم می بینیم که سازنده ی ما هم برای جواهراش یه شیشه درست کرده و جواهراشو پشت شیشه گذاشته و خودش هم به عنوان صاحب جواهرا از همه ی اونها به بهترین نحو محافظت می کنه. یه دزدگیر قوی هم بهش وصل کرده تا هر وقت  دزد نا بكار به سراغش اومد نتونه شیشه رو بشكنه ، اگر هم شكست خودش بفهمه و قبل از اینكه همه چیز رو ببره ، به سراغ جواهراش بره و براشون کاری بکنه

دزدگیر وجودت را روشن کن!

مغازه های جواهر فروشی حتی اگه جواهر رو پشت ویترین مغازه بذارن ، یه دزدگیر قوی هم براش قرار میدن تا هر کسی با هر شرایطی نتونه برق اون طلاها رو ببینه و اونارو لمس کنه !

اون وقت حیف نیست که من و تو تمام ثروتمون رو به راحتی در اختیار یه مشت دزد قرار می دیم ؟! اونم چه دزدایی ! دزدایی که با چشمان ناپاک و کثیفشون ، با نگاه های بی ارزششون در پی دزدی از حیثیت و شرافت آدمی هستن و تا می تونن دزدی می كنن و به هیچ چیزی هم معتقد نیستن !

مواظب شیشه وجودیت باش !

چادراگه یه کم دقت کنیم می بینیم که سازنده ی ما هم برای جواهراش یه شیشه درست کرده و جواهراشو پشت شیشه گذاشته و خودش هم به عنوان صاحب جواهرا از همه ی اونها به بهترین نحو محافظت می کنه یه دزدگیر قوی هم بهش وصل کرده تا هر وقت  دزد نا بكار به سراغش اومد نتونه شیشه رو بشكنه ، اگر هم شكست خودش بفهمه و قبل از اینكه همه چیز رو ببره ، به سراغ جواهراش بره و براشون کاری بکنه ...

اون تنها از ما یه خواسته ای داره و اونم اینه که فقط می خواد همراهش باشیم و ببینیم كه چی جوری می سازه ، چی جوری محكمشون می كنه . آخه میگه : " من خیلی طلا و جواهراتمو دوست دارم . نمی خوام به همین راحتی از دستشون بدم ."

دوست عزیز به نظر تو جواهرای با ارزش وجودی من وتو چیا هستن ؟! آیا تا به حال برای مراقبت از اونا به سراغ دزدگیر رفته ای ونتیجه ای گرفته ای ؟! اگر دوست داشتی از تجربیاتت برای ما هم بگو ...

زهرا اجلال


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:دزدگیری برای گرفتن دزدان انسانیت, ] [ 18:34 ] [ اكبر احمدي ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 329
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 1330
بازدید کل : 162616
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك