كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)

كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نمونه‌هایی از اثر موسیقی بر ساختمان مولکولی آب

   

تأثیر موسیقی هوی متال   تأثیر موسیقی سنتی کاواشی ژاپناصولاً هر نوع صوتی در درون انسان اثر می‌گذارد؛ و اگر آن صدا طبیعی، سالم، آرام‌ و دلنشین باشد، اثرات روحی و روانی مفید، متعادل و لذت‌بخشی را در انسان به یادگار می‌گذارد. با توجه به این كه حجم بیشتر بدن انسان (حدود 70-60 درصد) را آب تشكیل می‌دهد، می‌‌توان نتیجه‌گیری نمود كه انواع صداها می‌توانند اثرات متفاوتی را بر انسان به جای گذارند. و شاید بتوان یكی از دلایل حرام بودن گوش دادن به موسیقی غنادار را در این مسئله دانست، كه این نوع موسیقی‌ها تأثیر بدی بر روی انسان گذاشته و ساختمان مولكولی آب و سایر عناصر موجود در بدن ـ به خصوص نورون‌های اعصاب ـ را به هم می‌ریزد. و در عوض صدای آرام و دلنشین، همچون صوت قرآن و زمزمه‌های روحبخش دعاها، می‌تواند تأثیرات عمیق و خوبی را در انسان ایجاد كند؛ و با نظم خاصی كه در ساختمان مولكولی عناصر موجود در ساخت‌های بدن، به خصوص مایعات بدن می‌دهد، اعصاب به هم ریخته و فرسوده را جان دوباره داده و به حالت تعادل بر‌گرداند. و در این صورت است كه انسان احساس آرامش و آسودگی خاطر، و سرور و شادی می‌كند.

پیام‌های شگفت‌انگیز آب

برای روشن‌تر شدن بحث و پرداختن به مسایل جزیی‌تر همچون شیوه کار و آزمایش، مناسب دیدیم تا بخشی از مقاله و مصاحبه دکتر اموتو را که تحت عنوان «شعور و هشیاری آب» منتشر شده است را عیناً نقل کنیم:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:نمونه‌هایی از اثر نوشته بر ساختمان مولکولی آب, ] [ 22:22 ] [ اكبر احمدي ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 904
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 926
بازدید ماه : 1905
بازدید کل : 163191
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك